Ahad, 26 September 2021

Gorila Tiba-Tiba Buat 'Aksi Tidak Senonoh' Depan Pengunjung Di Zoo


Pengunjung zoo terkejut ketika mendapati sepasang gorila melakukan 'aksi tidak senonoh' di depan mereka. Kejadian itu berlaku di Zoo Bronx, New York City pada 23 September lalu, lapor Daily Star, semalam.


Sebuah rakaman dari NSFW menunjukkan dua binatang itu sedang berciuman antara satu sama lain ketika Zoo itu dipenuhi orang ramai. Tindakan haiwan itu mengejutkan pengunjung dewasa yang mengambil gambar dan video bersama anak-anak mereka.


"Saya terkejut dan tidak dapat berkata apa-apa disebabkan aksi semula jadi itu," jelas seorang pengunjung yang tidak percaya, sebelum memberitahu anaknya supaya tidak melihatnya.


Lelaki itu berkata, dia mengunjungi zoo di bandar itu bersama keluarga dan saudaranya. Mereka kemudian mendekati dua ekor gorila yang pada mulanya sedang duduk, manakala seekor lagi sedang berbaring.


Tiba-tiba, seekor gorila mendorong pasangannya ke arah kemaluannya dan melakukan 'seks oral' sehingga membuatkan pengunjung tergamam dan menjauhkan anak mereka segera.


Rakaman video itu dikongsi di Twitter telah mendapat pelbagai reaksi pengguna. Kebanyakan netizen meletakkan emoji ketawa, salah seorang pula mengatakan bahawa gorila tidak mempunyai tempat untuk melakukan hubungan seks ketika mereka disimpan di kandang kaca.


Seorang pengunjung sempat merakam aksi gorila bercumbuan di Zoo Bronx, New York. - Foto New York Post.


EmoticonEmoticon