Ahad, 26 September 2021

Padah Asyik Berintiman Di Balkoni, Wanita Tergolek Jatuh Atas Bumbung Kereta


Seorang wanita di Taiwan mengalami pengalaman ngeri dan memalukan apabila dia tergolek jatuh dari tingkat atas rumah flat, ke bumbung sebuah kereta ketika sedang melakukan hubungan seksual di ruang balkoni.


Menerusi laporan akhbar The Sun, semalam, kejadian yang berlaku pada 5 September di sebuah flat di Taipei itu dirakam oleh sistem televisyen litar tertutup (CCTV), memaparkan mangsa jatuh terduduk dalam keadaan separuh bogel.


Dia dipercayai sedang memadu asmara di atas pagar balkoni rumah dengan kekasihnya sebelum tergelincir dan terjatuh. Wanita itu dirakam bergolek-golek di atas bumbung kereta sambil menahan kesakitan sebelum mengumpul kekuatan untuk turun ke bawah.


Tidak lama selepas itu, kekasihnya yang tidak berbaju dilihat datang berlari mendapatkan mangsa sebelum memeluk dan menenangkannya.



"Saya berjalan pulang ketika kejadian. Saya tidak melihatnya jatuh tetapi kami mendengar bunyi kuat dan dia sudah berada di atas kereta. Seorang lelaki kemudian menghampirinya dan menolongnya," kata seorang penduduk.


Impak hentakan itu menyebabkan bumbung kereta kemek manakala mangsa yang dikejarkan ke hospital dilaporkan mengalami kecederaan di bahagian belakang badannya namun berada dalam keadaan stabil.


Pasangan itu juga diarahkan membayar ganti rugi atas kerosakan kereta milik jiran yang dirosakkan akibat insiden tersebut.


Tangkap layar rakaman CCTV menunjukkan wanita itu jatuh terduduk di atas sebuah kereta yang diparkir di kawasan flat. - Foto Viral Press.

Kekasih wanita itu (kanan) datang mendapatkan mangsa selepas dia terjatuh dari balkoni. - Foto Viral Press.


EmoticonEmoticon