Ahad, 5 Disember 2021

Wanita Bibir Terbesar Dunia Mahu Besarkan Lagi Bibirnya


Seorang wanita dari Bulgaria yang dipercayai memiliki 'bibir terbesar di dunia', mahu membesarkan lagi bibirnya dengan menjalani prosedur suntikan kali ke-27 pada Hari Krismas nanti, lapor akhbar Daily Star pada 3 Disember 2021.


Andrea Ivanova, 24, menjadi tajuk utama berita selepas menunjukkan foto bibirnya yang semakin besar, malah ia juga membantunya mendapatkan 8,000 pengikut di laman sosial Instagram dengan ramai lelaki menawarkan wang kepadanya.


Ivanova yang sudah membelanjakan sebanyak £5,000 (RM27,993) untuk bibirnya sahaja berkata, dia tidak merancang untuk berhenti melakukan prosedur tersebut dalam masa terdekat.



Menurut wanita itu, bibirnya yang besar itu meningkatkan keyakinan dirinya. Dia juga turut merancang untuk memanjangkan wajahnya dan mengubah bentuk dagu serta rahangnya.


"Saya sangat sukakan bibir yang lebih tebal dan besar, saya benar-benar mahu melihat bagaimana ia akan kelihatan pada wajah saya.Tidak lama lagi saya akan melakukan prosedur baharu untuk pembesaran bibir dan pipi," katanya.


Biarpun kerap melakukan suntikan bibir, Ivanova tidak bimbang bibirnya mungkin 'pecah' satu hari nanti. Ivanova kali pertama menyuntik bibirnya dengan asid hyaluronik pada 2018 dan akan menambahnya setiap bulan kerana amat menyukai bibir tebal dan mungil.


Baca juga: Tidak kisah gadai nyawa demi memiliki bibir paling tebal di dunia.


Ivanova menyukai bibirnya yang besar dan akan terus melakukan prosedur membesarkan bibir. - Foto Jam Press.


EmoticonEmoticon