Selasa, 28 September 2021

Pasangan Remaja Buat Hubungan Intim Sampai Kereta Terbalik, Terpaksa Diselamatkan


Gara-gara melakukan hubungan intim dalam kereta, sepasang kekasih di London terpaksa diselamatkan oleh pejalan kaki selepas kenderaan mereka tiba-tiba meluncur turun ke tepi bukit sebelum terbalik, lapor The Sun pada 24 September 2021.


Lelaki yang dikenal pasti sebagai Brad Sadler, 18, itu berkata, dia dan kekasihnya meletakkan kenderaan berdekatan restoran makanan segera. Kenderaan jenis Toyota Yaris itu kemudian dibiarkan dalam keadaan menyala dengan memasang muzik di dalam kereta itu.


Selepas itu, Sadler dan pasangannya melompat ke kerusi bahagian belakang dan melakukan hubungan seks tanpa menyedari brek tangan kereta itu sudah rosak.


Disebabkan itu, kenderaan tersebut tiba-tiba meluncur turun ke tepi bukit sebelum terbalik, menyebabkan Sadler dan kekasihnya terperangkap selama 15 minit sebelum dua pejalan kaki melalui kawasan itu.


Dia kemudian menyerahkan kunci kereta kepada individu tersebut untuk membantunya membuka bonet kereta. Sadler segera mengeluarkan dirinya dan kekasihnya melalui bonet belakang kenderaan tersebut dalam keadaan telanjang.


Remaja itu juga terpaksa menghabiskan masa selama 10 minit untuk mencari pakaiannya. Polis yang tiba di tempat kejadian di Derbyshire Dales, memberitahu bahawa itu adalah antara perkara paling lucu yang pernah mereka lihat.


"Hasil pemeriksaan mendapati pasangan ini negatif alkohol dan dadah, mangsa juga tidak mengalami kecederaan dan kejadian yang sangat melucukan itu kali pertama berlaku di kawasan ini," kata Polis berkenaan.


Rakaman gambar menunjukkan kereta dinaiki pasangan tersebut yang terbalik selepas tiba- tiba meluncur menuruni bukit. - Foto The Sun.


EmoticonEmoticon