Khamis, 29 September 2022

Wanita cantik mengamuk, berang ditegur pandu kereta lawan arus


Sebuah klip video tular di media sosial Indonesia memaparkan seorang wanita mengamuk apabila ditegur kerana memandu kereta secara melawan arus di jalan raya.


Menerusi laporan laman berita Bogor Daily, video itu telah dimuat naik di media sosial, salah satunya adalah akaun Instagram @memomedsos, dan sehingga kini video itu ditonton lebih 51,000 kali.


"Wanita ini berang apabila ditegur memandu kereta secara melawan arus," kenyataan yang ditulis pemuat naik video tersebut.


Dalam video tular itu, seorang wanita dilihat memandu sebuah kereta berwarna putih secara melawan arus di sebatang jalan pada waktu malam.


Perakam lelaki itu dilihat cuba menegur wanita tersebut tetapi kemudian dimarahi tanpa rasa bersalah. Lelaki ini terkejut dengan kelakuan wanita itu.


"Cantik, ada kereta, kaya tetapi dungu," kata perakam itu.


"Bodoh elu (kau)," kata wanita itu.


Mereka berdua bertengkar seketika sebelum wanita itu membaling wang ke arah kereta perakam tersebut. Video itu mendapat perhatian netizen di ruangan komen.


"Biasanya kejadian seperti ini yang ditegur malah lebih agresif," kata seorang netizen.


"Kalau saya dalam keadaan sedemikian tidak buka cermin tetapi terus memandu. Malu kalau dah buat salah," komen netizen lain.


"Saya tidak faham bahawa orang yang melakukan kesalahan marah. Apa salahnya minta maaf, mengaku kesilapan lebih beradab," komen seorang lagi netizen. - Sumber Bogor Daily.


Tangkap layar memaparkan seorang wanita memandu melawan arus. - Foto Instagram.


EmoticonEmoticon