Ahad, 9 Januari 2022

Lelaki belanja lebih RM70,000 ubah bahagian tubuhnya untuk tidak kelihatan seperti manusia


Seorang lelaki dari Jerman sanggup membelanjakan wang sehingga £12,500 (RM71,526) untuk mengubah bahagian tubuhnya supaya tidak nampak seperti seorang manusia, lapor laman berita Mirror UK pada 6 Januari 2022.


Lelaki yang hanya dikenali sebagai 'Black Depression' menerusi laman Instagramnya itu telah mencacah tatu pada wajahnya yang kelihatan seperti permainan teka-teki jigsaw.


Selain tatu mukanya yang menampilkan kepingan teka-teki berwarna dan digariskan, lelaki berusia 28 tahun itu juga telah mengeluarkan ketulan tulang rawan dari telinganya.


Menindik telinga dan hidung, mewarnakan bebola mata serta melapisi giginya dengan titanium dan membelah lidahnya, menjadikan ia bercabang.


Lelaki itu menyifatkan dia telah menghasilkan trend sendiri selain tidak menggayakan apa yang digayakan orang lain.


"Saya berminat terhadap pengubahsuaian badan sejak bertahun-tahun lamanya. Saya boleh menghasilkan dan mengubah badan saya seperti apa yang saya mahukan dan tidak mengikut trend seperti kebanyakan orang lain," katanya.


Dia mula mengubahsuai badannya ketika berusia 20 tahun dengan menjalani prosedur membelah lidahnya. Lelaki itu juga berkata masih belum berpuas hati dengan perubahan yang dilakukan dan bercadang untuk melakukan lebih banyak perubahan ekstrem dalam masa terdekat.


Lelaki ini mula mengubahsuai badannya ketika berusia 20 tahun - Foto Jam Press.


EmoticonEmoticon