Selasa, 26 September 2023

Hulk Hogan kahwin kali ketiga pada usia 70 tahun, isteri baharunya seorang guru yoga


Bekas bintang terkenal World Wrestling Entertainment (WWE), Hulk Hogan dilaporkan selamat berkahwin dengan kekasihnya dalam sebuah majlis kecil yang berlangsung di Clearwater, Florida pada Jumaat lalu.


Memetik laporan New York Post pada 25 September 2023, Hogan atau nama sebenarnya Terry Gene Bollea memilih guru yoga yang berusia 45 tahun sebagai isteri baharunya bernama Sky Daily.


Difahamkan, upacara perkahwinan mereka diadakan secara ringkas hanya dihadiri oleh keluarga terdekat kedua-dua belah pihak sahaja.


Pasangan pengantin itu juga memakai busana ringkas dengan Hogan menyarung tuxedo warna hitam dan Daily memakai gaun putih.



Hogan mendedahkan dia dan kekasihnya bertunang pada Julai lalu. Mereka berkenalan selepas Hogan membeli minuman buat wanita itu sebelum keluar sebagai kekasih.


Ini merupakan perkahwinan ketiga Hogan. Dia pertama kali berkahwin dengan Linda Hogan dari tahun 1983 hingga 2007 dan memiliki dua anak iaitu Brooke Hogan, 35, dan Nick Hogan, 33.


Dia kemudian berkahwin buat kali kedua dengan Jennifer McDaniel pada 2010 tapi bercerai pada Oktober 2021.


Walaupun Brooke tidak dapat hadir pada hari perkahwinan bapanya itu, adiknya Nick hadir bersama pasangannya Tana Lea dan tiga anak Daily juga turut dilihat di majlis tersebut, menurut Daily Mail. - Sumber New York Post.


Hulk Hogan atau nama sebenarnya Terry Bollea berusia 70 tahun berkahwin dengan pasangannya yang merupakan guru yoga pada Jumaat lalu. - Foto Green Pearl Photography.


EmoticonEmoticon