Jumaat, 30 September 2022

Jelita di usia 46 tahun, wanita ini sering dikatakan kembar kepada anaknya


Seorang wanita Jordan yang kelihatan muda, Sahar Darwazeh di usia 46 tahun sering membuatkan dia dianggap sebaya dengan pasangan anak kembarnya yang berusia 24 tahun, lapor akhbar Mirror UK pada 27 September 2022.


Sahar menjadi tular apabila muncul dalam video TikTok bersama anak kembarnya, Dana dan Juana Naseer.


Pengikut media sosial Dana pada mulanya menyangka Sahar adalah kembar ketiga yang baru memunculkan diri sebelum wanita itu memperkenalkan diri sebagai ibu kepada dua anak gadisnya.


"Wajah kami sangat seiras sehingga ramai yang menyangka kami ialah pasangan kembar tiga.


"Saya dan Juana sangat bertuah kerana mempunyai seorang ibu yang jelita, sihat dan bersantai bersama kami seperti sahabat karib," kata Dana.



Dengan lebih daripada 43,000 pengikut TikTok dan 32,500 pengikut Instagram, Dana kerap menyiarkan tentang semua perkara perjalanan, makanan dan fesyen, serta kehidupannya.


Dana yang kerap berulang-alik antara Kota London dan Jordan, turut mengakui bahawa dia tidak menyangka pengikutnya sangat menyukai status yang turut melibatkan ibunya.


Dana, yang kini melancarkan jenama sambungan rambutnya sendiri, selalunya akan membuat video dengan Juana hanya untuk keseronokan. - Sumber Mirror UK.


Sahar (kanan) sering dianggap kembar ketiga kepada Dana (kiri) dan Juana (tengah) kerana wajahnya yang masih awet muda di usia 45 tahun. - Foto Jam Press.


EmoticonEmoticon