Khamis, 14 Julai 2022

Lelaki ditampar kerana cium dahi bakal isteri ketika bertunang


Sebuah klip video tular di media sosial Indonesia kerana memaparkan kejadian seorang lelaki yang ditampar bakal isterinya, selepas mencium dahi wanita itu ketika majlis pertunangan, lapor laman berita Suara.com pada 13 Julai 2022.


Difahamkan, video yang tular itu dimuat naik menerusi akaun Instagram @magelang_raya pada 12 Julai lalu, yang memaparkan dua pasangan itu yang sedang menyarungkan cincin di hadapan ahli keluarga.


Lelaki berbaju batik dan berseluar hitam itu dilihat menyarung cincin pada jari manis bakal isterinya. Selepas itu, dia secara tiba-tiba memegang kepala lalu mencium dahi wanita itu.


Terkejut diperlakukan sebegitu di hadapan orang ramai. Kelihatan wanita itu segera menampar tangan lelaki itu sambil ketawa.



Ketika insiden berkenaan berlaku, dapat dilihat tetamu-tetamu lain yang berada di sekeliling mereka dipercayai ahli keluarga kepada kedua-dua belah pihak. Tidak dapat dipastikan apakah reaksi mereka selepas itu.


Insiden berkenaan yang dimuat naik di media sosial turut mendapat perhatian netizen di ruangan komen. Ada yang mengingatkan lelaki berkenaan supaya lebih beradab dan bersabar.


Mereka juga menyarankan kepada lelaki itu supaya menunggu sehingga majlis pernikahan selesai.


"Tunggu selesai ijab kabul dahulu ya," kata seorang netizen. - Sumber Suara.com.


Tangkap layar memaparkan senario seorang lelaki mencium dahi bakal isterinya ketika majlis pertunangan.


EmoticonEmoticon