Sabtu, 29 Januari 2022

Baiknya Lizzy, minta izin suami dan pengurus sebelum kongsi kandungan di media sosial


Pelakon dan penyanyi Elizabeth Tan yang lebih mesra disapa sebagai Lizzy sentiasa tampil mencuri perhatian netizen terutamanya golongan lelaki, setiap kali dia memuat naik gambar atau video di akaun media sosialnya.


Hanya tampil beraksi sedikit seksi, ia sudah cukup menarik minat netizen dengan meninggalkan komen-komen ghairah, ia seolah-olah menjadi tempat berkumpulnya lelaki miang dan gatal.


Menurut Lizzy, dia memberitahu bahawa dia terlebih dahulu akan meminta keizinan dengan suami, ibu dan pengurusnya sebelum memuat naik sebarang kandungan di media sosial.


Jelas penyanyi yang terkenal menerusi lagu Police Entry itu, hal itu kerana mahu memastikan tiada isu-isu mengundang yang boleh mencalarkan imejnya.


"Saya akan tanyakan pada suami, pengurus dan ibu saya. Selalu tiga individu inilah saya akan dapatkan kebenaran," katanya.


Mengulas lanjut mengenai sikap terbuka suka berkongsi kandungan yang adakalanya mengundang kecaman dan kritikan, Lizzy tidak ambil pusing.


"Tak tahulah, ikut merekalah nak cakap apa. Yang rakam pun suami saya. Kalau suami benarkan muat naik saya tak rasa ada masalah, kalau mereka ada isu, itu isu merekalah," katanya.


Sebelum ini, penyanyi Knock Knock itu rancak berkongsi kandungan di akaun Instagram dan Facebook miliknya dengan berpakaian menonjol selain aksi 'manja'. - Sumber Utusan Malaysia.


Lizzy dilihat memakai singlet hitam dan seluar pendek sambil menumbuk batang pokok pisang turut jadi perhatian netizen, sehingga ada netizen yang mengatakan dirinya rela menjadi pokok pisang dan ditumbuk oleh penyanyi lagu 'Semua Sudah' itu.


EmoticonEmoticon