Khamis, 2 Disember 2021

Penyanyi Wanita Dakwa Bakal Berkahwin Dengan 'Hantu' Selepas Dilamar Dengan Cincin Berlian


Seorang wanita di London membuat pendedahan dilamun cinta dengan 'hantu' dan bakal berkahwin dengan makhluk halus tersebut dalam masa terdekat. Hantu itu melamarnya dengan cincin berlian yang muncul secara misteri di bantalnya, lapor Daily Star pada 30 November 2021.


Brocarde, 38, merupakan seorang penyanyi dan komposer dari Oxfordshire jatuh cinta dengan 'Edwardo' yang merupakan hantu tentera Victoria. Dia mula jatuh hati dengan hantu tersebut selepas makhluk halus itu dipercayai memunculkan dirinya di rumah wanita itu.


Edwardo difahamkan mati ketika berusia 35 tahun selepas terjatuh ke dalam perigi. Lelaki itu dikatakan memperkenalkan dirinya pada suatu malam dan sejak itu mereka berdua mula menjalinkan hubungan percintaan.


Hantu itu kemudian menghukum wanita tersebut dan enggan berhubung dengan dirinya, kerana mendedahkan kisah percintaan mereka kepada khalayak ramai ketika wanita itu tampil di ITV's This Morning.


Tetapi Brocarde telah berjaya memenangi kembali cintanya dengan menulis lagu cinta untuk kekasihnya itu pada hari Halloween, dan Edwardo mengejutkannya dengan lamaran romantik awal bulan ini.



"Pada suatu malam ketika saya bangun, bahagian wajah saya terasa seperti disengat lebah, tetapi apabila saya menyentuh muka saya, saya merasakan ada batu dan cincin.


"Saya fikir saya bermimpi dan tertidur semula, apabila saya tersedar, cincin itu hilang. Saya pergi mandi, minum kopi dan teruskan hari itu sambil memikirkan tentang kejadian tersebut.


"Malam berikutnya perkara yang sama berlaku, tetapi kali ini saya terjaga mendapati cincin itu masih ada. Sekali lagi, tanda tanya muncul dalam fikiran saya. Pada masa itulah saya sedar Edwardo sedang melamar.


"Rasanya seperti keputusan yang bukan milik saya, seperti saya telah dipilih dalam beberapa cara dan saya masih sangat ingin tahu apa yang 'hantu' ini mahukan daripada saya.


"Saya meletakkan cincin pada jari saya untuk menunjukkan penerimaan saya, sebaik sahaja saya melakukan ini, saya merasakan hangat di sekeliling badan saya, jadi saya tahu Edwardo telah merasakan jawapan saya," kata Brocarde.


Brocarde berkata, dia suka era Victoria, ia memberi inspirasi kepada pakaian yang direkanya, dan dia tidak sabar untuk memulakan kerja mencipta gaun pengantin impiannya. Perkahwinan itu nanti akan menjadi seperti kisah dongeng yang romantik, katanya.


Brocarde bakal berkahwin dengan makhluk halus. - Foto Jam Press.Sera


EmoticonEmoticon