Khamis, 29 Julai 2021

Pasangan pelakon terkenal Hollywood jarang mandi, hanya cuci bahagian 'anu' saja


Pasangan pelakon terkenal Hollywood, Mila Ashton Kutcher dan Mila Kunis mengakui mereka jarang mandi, sebaliknya hanya membersihkan bahagian sulit saja setiap hari.


Dalam temubual bersama program podcast Armchair Expert, Kunis berkata, mereka juga bersepakat mendidik dua anak mereka iaitu Wyatt, 6, dan Dimitri, 4 dengan cara yang sama.


Menurut Mila, walau begitu, mereka sekeluarga akan memastikan bahagian sulit dan wajah dicuci pada setiap hari, dan bahagian lain hanya akan dibersihkan bila terkena kotoran sahaja.


"Saya membesar tanpa alat pemanas air, jadi saya memang jarang mandi. Saya pun bukan jenis yang mandikan anak-anak. Kalau nampak ada kotoran pada anak-anak, kami akan bersihkan. Kalau tidak, tak perlu mandi," katanya.


Menurut Kutcher pula, dia hanya menggunakan air untuk membersihkan wajah walaupun selepas melakukan aktiviti kecergasan.


"Hanya ketiak dan celah kangkang saja, tempat lain tak perlu. Kalau selepas bersenam, saya basuh muka untuk buang garam-garam peluh," katanya.


Dalam pada itu, pendedahan pasangan terkenal ini telah menimbulkan pelbagai respons daripada pengikut dan peminat apalagi dalam situasi pandemik Covid-19, mandi adalah satu daripada amalan kebersihan utama dalam memerangi wabak ini.


Ashton Kutcher, Mila Kunis jarang mandi.


EmoticonEmoticon