Sabtu, 11 Disember 2021

Nora Danish, suami kena kecam gara-gara tayang main buih


Pelakon Nora Danish sekali lagi menarik perhatian netizen apabila berkongsi beberapa keping foto, sedang bermain buih dan berendam di dalam tab mandi di sebuah hotel bersama suaminya, Nedim Nazri.


Rata-rata netizen berpendapatan adegan 'mesra' pelakon itu ketika mandi bersama-sama suaminya sebagai keterlaluan dan tidak wajar untuk ditayangkan kepada umum. Lima foto yang dimuat naik di media sosial itu, hari ini dipercayai dirakam di sebuah hotel di Langkawi.


"Main buih kejap. Kalau nak tengok Santa Claus saya boleh lihat gambar seterusnya," tulis Nora pada keterangan gambar itu.


Walaupun tubuhnya ditutupi dengan buih sabun, netizen masih beranggapan perbuatan yang dilakukan pelakon filem Gila-Gila Pengantin Popular itu tidak wajar kerana bertentangan dengan budaya masyarakat di Timur.


"Pandangan saya, memanglah Nora dah tutup badannya dengan buih. Tapi situasi mandi dalam tab mandi tetap perkara yang perlu dijaga dan dipelihara daripada pandangan mata terutamanya orang Islam. Awak seorang yang baik. Saya harap awak semakin matang mengikut usia," kata seorang pengikutnya.


"Mandi pun nak tunjuk? Kalau boleh 'ehem-ehem' tunjuklah sekali. Netizen ramai nak tengok," tulis seorang pengguna Instagram yang meninggalkan komen nakal gara-gara cemburu melihat kemesraan yang ditayang Nora bersama suaminya.


Namun, ada juga dalam kalangan pengikutnya masih menulis komen suka dan memberikan emoji hati. Difahamkan, percutian Nora ke Langkawi kali ini bagi meraikan ulang tahun kelahiran Nedim yang ke-38. Percutian tersebut turut disertai beberapa rakan mereka.


Nora sebelum ini pernah beberapa kali menuai kecaman netizen kerana gemar berkongsi foto berpakaian seksi di media sosial. Rata-rata berpendapat seharusnya Nora tidak berkongsi gambar sedemikian kerana dilihat kurang manis lebih-lebih lagi statusnya sebagai isteri dan ibu.


Aksi mandi buih Nora Danish bersama suaminya, mengundang perhatian dalam media sosial.


EmoticonEmoticon