Ahad, 24 Oktober 2021

'Jiran Dari Neraka' Lempar Najis Setiap Hari Ke Halaman Rumah Jirannya


Seorang wanita di London mendedahkan bahawa dia mempunyai jiran bersikap biadab yang gemar membuang najis kanak-kanak dan anjing ke arah pintu hadapan rumahnya, lapor akhbar The Sun pada 22 Oktober 2021.


Menerusi perkongsian di TikTok, wanita tersebut menyatakan bahawa sikap biadab jirannya itu berlaku setiap hari.


Dalam klip video pertama yang dikongsi, wanita itu menulis keterangan "Jiran dari neraka" apabila jirannya itu dilihat sedang mengaut najis anjing di halaman rumahnya dan membuang semula ke arah rumah wanita berkenaan.



Video itu menjadi tular dengan menerima tontonan melebihi 122,000 kali di samping pelbagai komen ditinggalkan.


Selain itu, dalam satu video berlainan, jiran yang sama dilihat melempar najis anaknya ke arah halaman rumah wanita berkenaan.


"Letak sahaja (najis) betul-betul di hadapan pintu rumahnya supaya dia terpijak najis itu apabila keluar dari rumah," komen seorang pengguna yang turut tidak senang melihat sikap biadab jiran itu.


"Anda perlu bersemuka dengannya. Itu adalah hak anda. Jika saya di tempat anda, saya pasti akan muncul di pintu rumahnya dalam masa beberapa saat," kata seorang lagi netizen.


Gambar kiri memaparkan seorang wanita mengaut najis anjing dan gambar kanan dia membuang semula najis itu ke rumah jiran yang berhadapan dengan rumahnya.


EmoticonEmoticon