Khamis, 29 Julai 2021

Warga emas 'rogol' kambing hingga mati direman tujuh hari


Seorang lelaki warga emas direman tujuh hari bagi membantu siasatan selepas dipercayai melakukan persetubuhan luar tabii dengan seekor kambing betina sehingga menyebabkan haiwan itu mati di Serendah, kelmarin.


Perintah reman terhadap lelaki berusia 60 tahun itu dibenarkan oleh Penolong Pendaftar, Mohamad Azrul Muhd Sabri di Mahkamah Majistret Kuala Kubu Bharu di sini hari ini.


Dalam permohonan itu, suspek direman selama tujuh hari bermula hari ini hingga 4 Ogos nanti untuk siasatan kes mengikut Seksyen 377 dan Seksyen 289 Kanun Keseksaan.


Suspek yang memakai kemeja dan seluar berwarna coklat dibawa dengan trak diiringi dua anggota polis dari Balai Bukit Polis Sentosa memasuki perkarangan mahkmah jam 9.20 pagi tadi.


Sementara itu, Ketua Polis Daerah Hulu Selangor Superintendan Arsad Kamaruddin ketika dihubungi memaklumkan pihaknya akan melengkapkan kertas siasatan kes terbabit untuk dirujuk kepada Timbalan Pendakwa Raya bagi arahan lanjut.


Semalam, beberapa media melaporkan seorang warga emas ditahan dipercayai melakukan seks di luar tabii terhadap seekor kambing betina sehingga haiwan itu mati dalam kejadian di Serendah.


Kejadian dipercayai berlaku kira-kira pukul 1.30 petang apabila pemilik kambing berusia 45 tahun terdengar bunyi mengembek dari kandangnya yang terletak di belakang rumah sebelum mendapati terdapat seorang lelaki warga tempatan yang dikenali dalam keadaan separuh bogel bangun dari sebelah kambing.


EmoticonEmoticon