Sabtu, 3 April 2021

Suami berdepan detik cemas apabila muka di tendang, cakar oleh isterinya yang berang dituduh curang


Berang dituduh dirinya mempunyai hubungan sulit dengan lelaki lain menyebabkan seorang wanita mencakar badan serta menendang muka suaminya di pangsapuri di Telok Ayer Tawar, di Butterworth, kelmarin.


Ketua Polis Daerah Seberang Perai Utara, Asisten Komisioner Noorzainy Mohd Noor berkata, dalam kejadian 11.30 pagi itu, suami isteri berusia 30-an berkenaan dilaporkan berselisih faham sebelum insiden terbabit.


Katanya, wanita terbabit dikatakan memukul suaminya kerana sudah tidak dapat menahan kesabaran akibat lelaki itu sering mendakwa dirinya curang.


"Pada mulanya, wanita itu memarahi suaminya kerana tidak membawa anak tirinya pergi memotong rambut sebelum wanita itu menerima panggilan video daripada seorang lelaki iaitu rakan sekerjanya.


"Lelaki itu mengesyaki bahawa isterinya ada hubungan dengan lelaki lain, tetapi tiada apa-apa bukti dan mereka kerap bergaduh apabila suami kerap mengajukan soalan sama.


"Akibat daripada soalan yang ditanya, isteri berkenaan menendang muka suami dan mencakar badannya," katanya ketika dihubungi di sini, hari ini.


Noorzainy berkata, wanita itu mendakwa suaminya sering membuat provokasi dengan menuduhnya mempunyai hubungan dengan lelaki lain.


"Padahal wanita itu memaklumkan bahawa dia tidak ada hubungan sehingga menyebabkan dia hilang pertimbangan. Kedua-dua suami isteri itu membuat laporan polis bagi rujukan untuk ke mahkamah syariah bagi tindakan selanjutnya," katanya.


Noorzainy berkata, laporan itu diklasifikasikan sebagai tiada tindakan lanjut atau NFA.


EmoticonEmoticon