Ahad, 28 Mac 2021

Pasangan kuat cemburu, lelaki ini bertindak 'Pacak' paku di seat belakang motornya


Seorang pemuda dikenali Khoirul Anam dari Magelang, Indonesia, yang pernah menjadi tular pada akhir tahun 2020, pada masa itu dia memasang sepanduk untuk mencari jodoh. Walaupun kelihatan ganjil, sepanduk tersebut berjaya menarik perhatian seorang wanita bernama Intan Shinta yang kini menjadi pasangannya.


Baru-baru ini, kedua-dua pasangan ini kembali tular, apabila lelaki tersebut mengubahsuai tempat duduk motosikalnya, kerana Intan Shinta sering menuduhnya ada membawa wanita lain menaiki motosikal berkenaan.


Kata orang, cemburu tanda sayang. Jadi normal lah jika setiap pasangan memiliki sekurangnya sedikit rasa cemburu terhadap pasangannya. Namun perasaan cemburu itu menyusahkan kembali diri wanita itu apabila Khoirul melakukan sesuatu pada motosikalnya.



Bagi meyakinkan wanita itu, Khoirul kemudiannya mengubahsuai tempat duduk motosikal miliknya dengan menambah paku berceracak pada bahagian belakang, hanya meninggalkan sedikit kawasan untuknya duduk seorang.


"Kamu selalu nuduh aku boncengin cewek lain.. kalau motorku sudah tak modif begini kamu masih mau nuduh aku Ig.. aku cowok setia deg.." tulis Khoirul Anam di status Facebooknya yang disertai dengan gambar motosikalnya yang sedang dipasang paku.


Dalam salah satu gambar tersebut, sebiji buah jambu besar dapat dilihat tertanam diatas paku yang terpacak ditempat duduk belakang. Gambar itu seolah-olah mengatakan betapa tajamnya kerusi paku itu.


Ubahsuai itu akhirnya menyusahkan Intan apabila wanita itu tidak dapat membonceng di belakang, sebaliknya terpaksa duduk di tempat letak kaki di hadapan. Kiriman Khoirul Anam di Facebook mendapat lebih 18 ribu perkongsian oleh warga maya yang terhibur melihat pasangan berkenaan.





EmoticonEmoticon