Khamis, 4 April 2024

Wanita berjaya atasi kemurungan selepas bersuami dua


Seorang wanita di Brazil mendakwa bahawa dia berjaya mengatasi masalah kemurungan dengan menjalinkan hubungan bersama dua lelaki secara serentak, tetapi kini berhasrat untuk mencari pasangan ketiga dalam hidupnya, lapor akhbar New York Post.


Pesohor media sosial, Lary Ingrid (Larissa) berkata, dia tidak lagi mengalami masalah kemurungan ketika tampil dalam rancangan Se Liga VM di stesen televisyen Verdes Mares, lapor Jam Press.


Wanita berusia 27 tahun itu menjalinkan hubungan serentak dengan Italo Silva, 25, dan Joao Victor, 18. Dia melahirkan seorang anak perempuan dan seorang anak lelaki daripada setiap lelaki itu.


Ingrid dilaporkan telah bertemu Silva lapan tahun lalu. Keadaan berubah selepas Silva mendapat idea supaya mereka menjalinkan hubungan dengan individu lain.


Dia bersetuju dengan Silva dan memilih rakan zaman kanak-kanaknya, Victor untuk bersama mereka.


Victor pada awalnya teragak-agak tetapi akhirnya bersetuju selepas mereka menandatangani perjanjian untuk 'tetap bersama'.


Hubungan Ingrid luar biasa kerana melibatkan seorang wanita dengan berbilang lelaki yang dipanggil poliandri, berbeza dengan poligami apabila lelaki beristeri lebih daripada satu.


"Saya tidak ada masa untuk tertekan lagi, mereka adalah 'suami' saya," seloroh wanita itu, sambil menambah bahawa ia bagus untuk mempunyai dua lelaki mencuci pinggan dan mengemas rumah untuknya.


Dengan kedua-dua perbuatan itu menyalahi undang-undang Brazil, poligami dilarang kerana menyumbang kepada laporan bersekedudukan tanpa berkahwin. - Sumber New York Post.


Ingrid bersama dua pasangannya. - Foto Jam Press.


EmoticonEmoticon