Ahad, 21 Mac 2021

Elizabeth Tan dah kahwin, ramai peminat 'lelaki' patah hati


Selepas foto perkahwinan penyanyi Elizabeth Tan tersebar di media sosial, bapa Elizabeth, David Tan Suan Chew pula memuat naik sekeping foto memperlihatkan anaknya itu berdiri di hadapan paderi yang sedang membacakan ikrar perkahwinan.


Mengiringi hantaran tersebut, David menulis keterangan memaklumkan Elizabeth yang mesra disapa Lizzy itu merupakan anak perempuan terakhirnya.


"Anak perempuan terakhir saya, Elizabeth," tulisnya.


Biarpun tidak menyatakan butiran lanjut mengenai majlis perkahwinan yang berlangsung, namun wajah Elizabeth yang bahagia sambil memegang tangan lelaki dikenali Siew Jim menguatkan spekulasi pasangan itu kini sudah bergelar suami isteri.



Ruang komen akaun Instagram Elizabeth Tan dihujani ucapan tahniah daripada peminat selepas foto itu tersebar. Seorang pengguna Instagram, dipercayai rakannya, turut berkongsi imej di sekitar majlis tersebut.


Berdasarkan tinjauan pada Instagram miliknya, Elizabeth memuat naik status menyatakan dia sudah berkahwin: "Okey, Lizzy nak kongsi dari hati, sebelum kamu dengar berita ni dari media. Lizzy dah kahwin, swipe up kalau nak tengok video kahwin Lizzy."


Tidak pasti sama ada ia adalah gurauan ataupun tidak apabila Elizabeth meminta pengikut Instagramnya untuk swipe up sekiranya mereka ingin mengetahui kebenaran.


Namun, dua pautan yang diberikan itu, satu, mengarah ke video muzik lagu Beku, nyanyiannya bersama penyanyi Hazama dan satu lagi untuk Never Gonna Give You Up, dendangan Rick Astley.


Berita perkahwinannya hangat diperkatakan hari ini membuatkan netizen ingin tahu kebenaran, Elizabeth Tan akhirnya mengesahkan berita tentang majlis perkahwinannya yang tersebar hari ini adalah benar.



EmoticonEmoticon