Sabtu, 23 Disember 2023

UFO 'muncul' dari lautan terbang dekat pesawat bawa Presiden AS


Sebuah objek terbang tidak dikenali (UFO) terbang di atas sebuah pesawat yang membawa Presiden Amerika Syarikat (AS), Joe Biden di Los Angeles pada 10 Disember lalu, lapor portal berita Daily Mail pada 22 Disember 2023.


Dua orang peminat pesawat rasmi Presiden AS yang dikenali sebagai Air Force One, berjaya merakam UFO berwarna putih dan perak itu di Lapangan Terbang Antarabangsa Los Angeles (LAX). 


Kejadian aneh itu juga dilihat oleh sejumlah saksi lain. Objek itu menimbulkan kekecohan di media sosial kerana persamaannya dengan 'bola logam' yang dikaitkan pesawat makhluk asing.


Kedua-dua individu yang mengesan UFO itu dikenali sebagai Joshua dan Peter Solorzano. Mereka membuat penemuan itu di LAX pada waktu pagi dengan harapan dapat merakam pesawat Air Force One.


Mereka kemudian mengesan UFO yang sedang bergerak ketika membuat rakaman dengan Solorzano berkata: "Ia bergerak. Ia bukan bintang. Saya beritahu anda, UFO itu terbang dari lautan. Amat ganjil."


Sementara itu, penulis skrip berusia 37 tahun dari kejiranan Palms di Los Angeles, Chris Cullari turut melihat objek sama kira-kira pukul 12.30 tengah hari (waktu tempatan) semasa dia berjalan untuk menaiki kereta api. - Sumber Daily Mail.


Sebuah UFO (dalam bulatan) terbang dekat pesawat yang membawa Joe Biden di Los Angeles pada 10 Disember lalu. - Foto LA FLIGHTS/YouTube.


EmoticonEmoticon