Isnin, 15 November 2021

Suami Masih Tersenyum Ketika Ditangkap Isterinya Curang Dengan Wanita Lain


JAKARTA - Sebuah video yang memaparkan aksi seorang wanita menangkap suaminya sedang menjalinkan hubungan sulit dengan wanita lain menjadi tular di media sosial, lapor laman berita Suara.com pada 13 November 2021.


Dalam video yang dimuat naik di akaun TikTok bernama @alestiani97 pada 12 November itu, kelihatan seorang isteri menangis histeria selepas menangkap suaminya dengan wanita lain.


Perkara yang lebih menyakitkan hati si isteri ialah sikap suaminya yang bersahaja dan masih boleh tersenyum di hadapannya.


"Tak ada perasaan dan masih boleh tersenyum seperti itu. Anak saya sakit di rumah, adakah awak tahu?" kata wanita itu dalam video yang dimuat naik.


Wanita itu kemudiannya memberitahu perempuan simpanan suaminya bahawa suatu hari nanti, dia akan diberi balasan setimpal kerana menyakiti hatinya dan anak-anaknya.


"Suatu hari nanti, awak mempunyai anak dan awak akan mendapat karma. Anak saya yang berumur tiga tahun belum pun masuk ke sekolah. Bapa jenis apa yang tiada belas kasihan kepada anak-anaknya?" katanya.


Melihat video tersebut, netizen kemudiannya menulis pelbagai komen. Rata-rata mereka meluahkan rasa marah dengan suami wanita itu yang masih mampu tersenyum di hadapan isterinya.


"Masih boleh tersenyum melihat penderitaan isteri," komen seorang netizen. "Air mata awak terlalu mahal untuk menangis buat lelaki seperti itu," kata seorang lagi.


Lelaki itu masih boleh tersenyum ketika ditangkap oleh isterinya dengan wanita lain. - Foto Merdeka.com.


EmoticonEmoticon