Selasa, 11 Mei 2021

Wanita diculik makhluk asing sebanyak 53 kali sejak 1982


Seorang wanita mendakwa dirinya pernah diculik oleh makhluk asing lebih 50 kali sejak kecil malah pernah dibawa menaiki objek terbang tidak dikenali (UFO). Paula Smith, 50, dari Bradford, England berkata dia menpunyai bukti untuk menyokong dakwaannya itu. 


Lapor akhbar Daily Star, Sabtu lalu, Paula mengatakan bahawa makhluk asing itu menculiknya berkali-kali sehingga meninggalkan kesan lebam pada badannya. Dia juga telah melukis makhluk asing itu untuk menggambarkan rupa mereka.


"Saya sudah mengalami 53 insiden paranormal. Tiada amaran diberikan dan kejadian itu berlaku begitu sahaja. Saya hanya mampu meneruskan kehidupan seperti biasa kerana jika tidak saya akan menjadi gila," ujarnya.


Menurut Paula, kali pertama dia melihat kapal angkasa itu pada tahun 1982 ketika berada dalam sebuah hutan. Dia menggambarkan kapal itu berbentuk 'bola terbang' tinggi kira-kira 30 kaki dan lebar 30 kaki, berwarna hitam dengan cahaya hijau dan biru di tepinya, berpusing mengikut arah jam.



Menceritakan mengenai pengalamannya berada di dalam UFO, Paula berkata, ketika diculik makhluk asing tersebut mereka menunjukkan kepadanya teknologi yang tidak dimiliki oleh manusia.


"Saya cuba melarikan diri namun kaki terasa kaku dan seolah-olah terbenam ke dalam tanah. Kemudiannya, semuanya bertukar menjadi gelap. Mereka memperlihatkan tayangan slaid pemandangan murni yang mempunyai sungai yang indah kemudian bertukar menjadi hitam.


"Langit biru menjadi merah darah dan saya segera menyedari ia adalah tayangan Bumi yang dihancurkan oleh kerakusan manusia. Namun, saya percaya ada jutaan orang seperti saya di luar sana yang mempunyai pengalaman yang sama," katanya. 


Meskipun telah diculik berkali-kali, Smith tidak pernah bercakap tentang hal tersebut selama ini kerana sedar orang akan menggelarnya tidak siuman. Sumber: Daily Star


Lukisan minyak yang dihasilkan Paula yang menggambarkan wajah makhluk asing yang menculiknya.

Paula mendakwa akan mendapat kesan lebam setiap kali selepa 'diculik' makhluk asing.


EmoticonEmoticon