Sabtu, 13 November 2021

Wanita Tergamak Simbah Sup Panas Ke Muka Pengurus Restoran


Seorang pengurus restoran di Amerika Syarikat dilaporkan telah disimbah dengan sup pedas pada 7 November lalu, selepas seorang pelanggannya mendakwa bahawa sup itu sangat panas sehinggakan penutup plastik pada bekasnya mencair ke dalam kuahnya.


Menerusi satu klip video yang tular di TikTok, pengurus tersebut dilihat berbincang dengan wanita berkenaan yang sedang membuka penutup dan mengajukan bekas sup ke arahnya.


Kemudian, wanita tersebut bertindak secara tiba-tiba dengan menyimbah sup menudo Mexico pedas ke muka pengurus yang berada di meja kaunter restoran terbabit.


Pengurus restoran, 24, berkata, wanita tersebut telah menelefon pihak restoran terlebih dahulu untuk membuat laporan mengenai perkara yang berlaku.


"Dia tidak ingin berbincang walaupun saya telah menawarkan makanan lain sebagai ganti rugi secara percuma serta bayaran balik. Selain itu, dia tidak mahukan apa-apa melainkan terus memarahi saya di meja kaunter," katanya.


Pengurus tersebut menyatakan bahawa dia berasa seakan telah disembur dengan penyembur lada pada ketika itu, namun tidak mengalami kecederaan yang serius.


Tambahnya lagi, susulan daripada kejadian, laporan polis telah dibuat untuk tindakan selanjutnya. Sehingga kini, video tersebut telah menerima lebih jutaan tontonan di TikTok.


Tangkap layar rakaman kejadian.





EmoticonEmoticon