Ahad, 14 November 2021

Penampakan UFO Menyerupai 'Ikan Terbang' Di Langit Bukti Pangkalan 'Alien' Berada Di Dasar Laut - Kata Pakar


Sebuah objek terbang tidak dikenali (UFO) yang menyerupai seekor ikan dikesan di langit kepulauan Florida Keys, Amerika Syarikat, telah mengelirukan pemburu makhluk asing, lapor akhbar Daily Star pada 12 November 2021.


Kumpulan tersebut yakin bahawa objek yang digelar 'flying fish' itu merupakan sebuah kapal angkasa milik makhluk asing, dan merupakan yang pertama kali dilihat UFO memyerupai ikan.


Seorang pakar makhluk asing dari laman UFOsightingsdaily.com, Scott Waring memuat naik imej 'ikan terbang' tersebut dan mendakwa ia menyamai saiz sebuah bas di kawasan bandar.


"Satu perkara yang saya sedari daripada kajian sejak beberapa puluh tahun lalu adalah, banyak struktur makhluk asing di bulan dan planet malah UFO kadangkala menyerupai makhluk dari alam semula jadi.


"Namun, penampakan UFO kali ini merupakan yang pertama seumpamanya yang saya lihat dalam tempoh lebih 30 tahun," kata Scott Waring.


Waring berkata, objek yang dikesan itu mempunyai dua mata gelap dan sirip di bahagian atas dan bawah badannya, serta satu sirip nipis dan kecil di bahagian belakang.


"Ia sudah tentu datang dari pangkalan dasar laut di kawasan itu. Seperti yang saya katakan berkali-kali, terdapat banyak pangkalan makhluk asing di dasar laut dan sebahagiannya berada di bawah Florida," katanya.


Walaupun kelibat 'makhluk asing' sering dilaporkan di Florida, sehingga kini, tiada bukti kukuh ditemui yang mengesahkan bahawa dakwaan kapal angkasa yang dilihat adalah benar.


UFO menyerupai seekor ikan itu dikesan di kepulauan Florida Keys. - Foto UFOsightingsdaily.com.


EmoticonEmoticon