Ahad, 22 November 2020

Lelaki murung sebelum terjun dari atas bangunan


Kuching: Kelihatan murung sebelum melompat dan terjun dari atas bangunan. Seorang lelaki meninggal dunia selepas dipercayai terjun di sebuah pusat beli-belah terkemuka di sini, semalam.


Polis bergegas ke tempat kejadian setelah menerima laporan kira-kira jam 1.25 petang, dimaklumkan oleh pengawal pusat beli-belah berkenaan.


Ketua Polis Daerah Kuching, Asisten Komisioner Awang Din Awang Gani berkata, mangsa berusia 30 tahun disahkan meninggal dunia ketika dirawat di Hospital Umum Sarawak (HUS).


"Hasil siasatan dan temu bual dengan saksi di tempat kejadian mendapati lelaki berkenaan kelihatan murung sebelum melompat dan terjun dari aras tiga bangunan berkenaan.


"Doktor yang bertugas merawat mangsa mengesahkan dia meninggal dunia di HUS akibat kecederaan dialaminya iaitu patah kaki kiri dan cedera di kepala" katanya ketika dihubungi, hari ini (21/11/2020).


Awang Din berkata, keluarga memaklumkan mangsa yang masih bujang ada menghadapi masalah mental dan pernah mendapatkan rawatan di Hospital Kota Sentosa. Kes diklasifikasikan sebagai mati mengejut (SDR).


EmoticonEmoticon