Sabtu, 18 Mei 2024

Gadis pakai bikini jual durian, strategi unik untuk tarik pelanggan


Seorang gadis menggunakan strategi perniagaan yang unik apabila dia menjual durian dengan memakai bikini di sebuah pekan di Thailand, lapor portal berita VnExpress pada 17 Mei 2024.


Menurut laman berita Thaiger, Aum, 22, sebelum ini pernah tular dua tahun lalu apabila dia berkongsi imej dan video dirinya memakai bikini semasa menjual durian dalam talian.


Pengkritik berpendapat bahawa dia memanfaatkan penampilannya daripada kualiti buah yang dijualnya untuk mendapatkan populariti.


Tidak berputus asa, Aum terus mengusahakan gerai duriannya di pekan Kamphaeng Phet dengan memakai pakaian renang tahun ini.


Aum turut menjemput rakan-rakan untuk membantu dia berniaga walaupun mereka memilih untuk tidak memakai pakaian provokatif sepertinya.


Dalam wawancara bersama portal berita ThaiRath, Aum menafikan dia menjadi daya tarikan pelanggan untuk mengunjungi kedainya.


Gadis itu berkata, antara produk kualiti unggul di kedainya adalah durian Monthong dari ladang terkenal di wilayah Rayong, timur Thailand.


Dia menolak kritikan mengenai pakaian bikininya. Aum berkata, gaya pakaiannya yang provokatif adalah pilihan peribadi.


Selain menjual durian, Aum juga bekerja sebagai model glamor dan fotonya banyak terdapat dalam akaun Facebooknya. - Sumber VN Express.


Aum memakai pakaian renang ketika jual durian di gerainya. - Foto Thai Rath.


EmoticonEmoticon