Ahad, 12 Februari 2023

Lelaki mengamuk gaya rambut biru tidak sama artis K-pop


Memiliki potongan rambut yang bergaya kadangkala boleh meningkatkan keyakinan diri anda. Lebih-lebih lagi kini semakin banyak gaya rambut yang dipopularkan oleh artis K-Pop.


Jika artis itu menjadi pujaan, ia pasti membuatkan ramai orang mahu mengikut tabiat dan gaya mereka. Kebanyakan peminat sanggup berbelanja besar untuk membeli pelbagai pakaian fesyen yang dipakai oleh pujaan hati.


Bukan setakat itu sahaja, kadang-kadang ada juga yang terikut-ikut dengan gaya rambut selebriti-selebriti ini walaupun tidak padan. Seperti yang dilakukan oleh seorang lelaki yang baru-baru ini menjadi viral di media sosial Twitter di Indonesia.


Menerusi video yang dimuat naik oleh akaun Twitter @bagihumor, Khamis (9/2/2023) terlihat lelaki itu mengamuk di kedai apabila gaya rambut idamannya gagal memenuhi jangkaan.


Berdasarkan rakaman, lelaki berkenaan ingin mendapatkan gaya rambut berwarna biru seakan seorang artis K-pop seperti dipaparkan dalam telefon bimbitnya.


Akan tetapi, hasil yang diperoleh berbeza. Walaupun warna rambutnya serupa, bentuk kepalanya yang berbeza menyebabkan ia tidak sesuai dengannya.


Disebabkan tidak memenuhi jangkaan, lelaki itu melepaskan kemarahannya kepada tukang gunting rambut di kedai tersebut. Klip video tersebut mendapat perhatian orang ramai di ruangan komen.


"Anda boleh tiru gaya sesiapa sahaja. Tetapi ia tidak semestinya sesuai dengan anda," kata seorang netizen. - Sumber Liputan6.


Lelaki tersebut mula mengamuk apabila mendapati gaya rambut biru yang diidamkan tidak sesuai dengannya. - Foto Twitter.


EmoticonEmoticon