Khamis, 30 September 2021

Tersilap 'Tekan' Panggilan Video Pada Suami Ketika Bersetubuh Dengan Kekasih, Wanita dibelasah 'Separuh Mati'


Seorang lelaki dari Maryland bertindak membelasah isterinya sehingga 'separuh mati' selepas menerima panggilan video aplikasi FaceTime daripada wanita itu, yang sedang melakukan hubungan seks dengan lelaki lain, dalam sebuah kereta yang diparkir berhampiran sebuah hotel di Pennsylvania.

Memetik laporan Daily Mail pada 28 September 2021, William Atkinson, 34, mendakwa menerima panggilan video itu secara tidak sengaja ketika isterinya melakukan hubungan seks di dalam sebuah kereta dalam kejadian pada 21 September lalu.


Sebaik sahaja menerima panggilan itu, Atkinson bersama seorang rakannya terus menuju ke lokasi di mana isterinya sedang berada untuk berdepan dengan pasangan kekasih itu.


Atkinson bertindak di luar kawalan apabila membelasah isteri dan kekasihnya dengan menumbuk, menyepak dan mencekik kedua-dua mangsa.


Menurut laporan polis, kekasih wanita itu bagaimanapun sempat melarikan diri. Saksi kejadian yang bertanggungjawab menghubungi pihak polis mendakwa mendengar bunyi tembakan dilepaskan tetapi tiada sebarang peluru ditemukan di lokasi insiden.


Tiada sebarang kenyataan diterima daripada isteri Atkinson yang tidak sedarkan diri dengan darah mengalir dari hidung, telinga dan mukanya akibat dibelasah.


Atkinson kemudian memberitahu penyiasat bahawa dia hanya memukul isterinya dengan tangan terbuka, dan bukan dengan penumbuk tertutup, tetapi seorang saksi melaporkan melihatnya secara aktif menendang wanita itu di muka.


Atkinson kini ditahan di penjara daerah sebagai ganti ikat jamin berjumlah AS$30,000 (RM125,550) yang gagal dibayar dan dijadualkan untuk perbicaraan pada minggu hadapan.


Atkinson membelasah isterinya selepas menerima panggilan video 'FaceTime' daripada isterinya yang sedang melakukan hubungan seks dengan lelaki lain. Foto Daily Mail.


EmoticonEmoticon