Jumaat, 9 Julai 2021

600 Kambing Biri-Biri Jadi Mangsa Kajian Makhluk Asing

Gambar hiasan (Getty Images).

Adakah benar bahawa makhluk asing atau alien ini benar-benar wujud? Usaha untuk mencari atau memburu alien ini telah dijalankan sejak berdekad lamanya. Pelbagai cara dilakukan untuk menjejaki bentuk dan kewujudan mereka melalui gelombang radio dan sebagainya.  


Terbaru, lapor akhbar Daily Star pada 3 Julai 2021, Carl Nally, seorang pemburu objek terbang tidak dikenali (UFO) mendakwa, makhluk asing telah membunuh ribuan kambing biri-biri di Britain dalam beberapa siri eksperimen aneh yang dijalankan.


Nally, yang menyiasat insiden kematian kira-kira 600 ekor kambing biri-biri di sebuah ladang di utara Ireland berkata, dalam tempoh beberapa tahun lepas, ratusan petani melaporkan banyak kejadian haiwan ternakan mereka mati secara misteri.


Beberapa kambing biri-biri ditemui dengan keadaan lidah dipotong, dan ada yang ditemukan di luar wilayah. Polis yang menyiasat dengan kejadian itu turut bingung, tetapi Nally berpendapat pembunuh haiwan-haiwan itu sebenarnya terdiri daripada makhluk asing.


Dalam buku yang ditulisnya, Circle Of Deceit: A Terrifying Alien Agenda In Ireland And Beyond, Nally dan penulis bersama, Dermot Butler mendakwa, makhluk asing sedang melakukan eksperimen terhadap kambing biri-biri.


"Kami telah mengkaji dan menyiasat sebuah ladang yang menyaksikan 600 ekor haiwan di situ telah menjadi mangsa prosedur pembedahan aneh dalam tempoh 20 tahun, di mana beberapa bahagian badannya dikeluarkan. 


"Kami percaya teknologi yang digunakan dalam pembedahan tersebut adalah amat canggih dan berasal dari dunia lain. Kebimbangan buat masa ini adalah berkemungkinan manusia pula bakal menjadi mangsa seterusnya.


"Manusia berdepan dengan insiden pembedahan sama yang dilakukan ke atas pelbagai spesies haiwan menggunakan teknologi kecerdasan yang sangat canggih, tidak dikenali dan hebat," katanya.


Kambing biri-biri didakwa menjadi mangsa eksperimen makhluk asing dengan mengeluarkan bahagian badan haiwan tersebut. (Getty Images).


EmoticonEmoticon