Isnin, 13 September 2021

Sekumpulan Banduan Dakwa UFO Lawat Penjara Mereka


Sekumpulan penghuni sebuah penjara di England mendakwa bahawa mereka melihat kelibat objek terbang tidak dikenali (UFO) berlegar-legar di ruang udara kawasan penjara. Selepas kejadian itu muncul ruam merah 'misteri' pada badan mereka.


Menurut laporan akhbar Daily Star, hari ini, menerusi sepucuk surat yang ditulis kumpulan itu kepada majalah Inside Times, insiden itu berlaku awal tahun ini di penjara HMP, The Verne.


"Saya seorang yang tidak mudah percaya pada makhluk ghaib atau perkara-perkara pelik seperti makhluk asing, tetapi apa yang kami lihat di penjara ini adalah sangat pelik membuat saya tidak dapat berkata-kata.


"Kejadian berlaku ketika kami sedang beriadah di kawasan lapang penjara apabila UFO berbentuk piring berlegar-legar dan mengeluarkan cahaya terang," tulis surat itu.


Objek itu kemudian semakin dekat dan terbang serendah kira-kira 100 kaki di atas kepala banduan di situ untuk beberapa saat. Semua orang di kawasan itu, termasuk penjaga penjara, berdiri menatap UFO tersebut sebelum ia lesap di sebalik kabus tebal.


"Keesokan harinya, semua banduan yang terlibat dalam 'pertembungan' itu mendapat ruam-ruam merah pada badan mereka," jelas banduan itu.


Sehingga kini, kisah mengenai pendaratan UFO di Britain diceritakan menerusi pelbagai versi, manakala penduduknya merupakan antara masyarakat yang paling percaya dengan kewujudan makhluk asing. - Sumber Daily Star.


Sekumpulan banduan di penjara England mendakwa dilawati UFO awal tahun ini. - Foto Getty Images.


EmoticonEmoticon