Jumaat, 26 April 2024

Penumpang pesawat rakam UFO berbentuk silinder 'muncul' di langit New York


Seorang ibu yang duduk bersama anak perempuannya di tepi tingkap sebuah pesawat terkejut apabila melihat satu objek terbang tidak dikenali (UFO) berbentuk silinder terbang di langit Bandar Raya New York, lapor akhbar Metro UK, semalam.


Michelle Reyes, merakam video objek misteri itu di sekitar Lapangan Terbang LaGuardia baru-baru ini dan menghantarnya kepada pihak berkuasa persekutuan.


"Perkara pertama yang saya lakukan adalah menghantar e-mel kepada FAA (Pentadbiran Penerbangan Persekutuan) untuk memberitahu mereka apa yang saya lihat.


"Malangnya, saya tidak mendapat maklum balas daripada mereka (pihak FAA)," katanya kepada program Banfield di stesen televisyen News Nation pada malam Rabu.


Reyes turut menunjukkan rakaman itu kepada bapanya yang berkhidmat dengan Tentera Laut Amerika Syarikat.


"Dia tidak tahu apakah objek itu. Dia juga bingung seperti saya," katanya.


Reyes berkata, dia turut berkongsi klip itu dengan pangkalan data UFO nasional dan Enigma Labs, yang merupakan satu-satunya organisasi yang bertindak balas. Dia juga berkata ada saksi lain.


"Seorang ibu lain dalam penerbangan itu berkata bahawa dia telah menyedarinya ketika berada di udara, jadi saya bukan satu-satunya yang melihatnya," kata Reyes.


Pengacara siaran UFO Witness di saluran Discovery+, Ben Hansen berkata, pasukannya telah menganalisis video Reyes dan mendapati tiada bukti bahawa dia memalsukan atau menipu kandungan tersebut. - Sumber Metro UK.


Reyes rakam video UFO berbentuk selinder di langit Lapangan Terbang LaGuardia, New York baru-baru ini. - Foto News Nation.


EmoticonEmoticon